måndag 8 mars 2010

Tack för en ledig dag!!!

Min lediga dag efter veckans arbete och jag hade planerat att sätta mig och fixa med mitt företag. Men nej....
Kvart i 8 imore ringer det på dörren och där står en liten man i rastafari mössa och ska komma in och installera fiberoptik i lägenheten. Jag hade totalt glömt bort att dom skulle komma!!!!! Så nu borras det hej vilt i alla rum och jag har ingenstans att ta vägen!! Får panik här hemma. Sen kommer målaren och ska tapetsera också. Sitter nu uppkrupen i fåtöljen med datorn i knät och hoppas att dom ska gå på lunch snart. Men klockan halv 5 ska jag vara hos Kim och göra nya fina naglar, då får jag lite sinnesro iallafall. Har däremot inte bestämt mig för vilken färg eller mönster jag ska ha.
Några förslag???

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar