onsdag 5 januari 2011

Svart på vitt!

Jag avger aldrig nåt nyårslöfte då jag aldrig håller det. Vet inte hur många gånger jag har sagt, jag ska sluta röka, jag ska börja leva hälsosamt osv och istället blir det några fler cigg i månaden, nån pizza här och där för att jag inte orkar att laga mat och en och annan utekväll med mina vänner.
Istället så har jag skrivit upp några mål jag önskar att uppnå detta året.

1. Skaffa stadig ekonomi (jag vet, trisst)
2. Gå ner några kilo så att jag trivs bättre med mig själv.
3. Skaffa en ny tatuering.
4. Livnära mig på sånt som jag tycker är roligt. (det ska vara kul att jobba)
5. Åka utomlands minst 1 gång. (Första året jag inte gjorde det på evigheter)

Listan skulle kunna bli hur lång som helst men med lite hopp så klarar jag top 5!
 Så nu hoppas jag på ett år fyllt av framgångar, kärlek, lycka och värme!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar