torsdag 31 mars 2011

Vår känslor på Oriflame

Igår kväll va jag och min vän Sophia på Tjejkväll i Oriflames butik där det även bjöds på en mindre modevisning av Ella Seger. Modellerna bar massor av snygga smycken från Cocoo.
Jag vart helt frälst av en gul klänning som hon hade gjort och hon berättade att det är bara komma med ett tyg eller ide så fixar hon. Hade jag varit lika smal som modellen hade jag köpt klänningen direkt, den va så fantastiskt!!







 Otroligt fin sommar klänning
 Skalbagge ringen blir nog ett kommande köp
 Det var maxi klänningar i otroliga färger och mönster
 Ge mig smyckena!
 Älskar klänningen
 Älskar fjädrarna, finns även i andra färger
 
 Rosett ring från cocoo

Vi hade en sån trevlig kväll och ville inte sluta så vi avslutade kvällen på Fridays med lite drinkar och mat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar