torsdag 9 december 2010

You drive me crasy...

Mitt mål med den här bloggen va att skriva och tipsa om allt vackert i denna stad och värld. Mycket har blivit om skönhet för det är det jag gör, men nu kommer vackra saker och ting.
Har en liten besatthet med udda och balla smycken. Älskar smycken som står ut lite och som kan bäras till vardags och till fest. Mitt halsband som jag inte tar av mig just nu är pussmuns halsbandet från Mi lajki. Den är designad av Josefin crafoord hon har även gjort andra snygga smycken som är värda att kolla på!!!

Sen hittade jag det här skalet på cocoo.se som jag måste ha.
Cocoo är en underbar butik som har funnits på nätet ett bra tag och har nu öppnat en butik på söder. BREVID SALONGEN JAG JOBBAR PÅ!!! Jag älskar att gå förbi och titta in i deras skyltfönster. rekomenderar varmt deras smycken då dom verkligen hänger med i trender och mode.

2 kommentarer:

  1. Gud vad snyggt älskar verkligen dom läpparna, det är så snyggt!!

    SvaraRadera
  2. Julklapps önskning? Nu nedsatt från 999 till 749 på www.milajki.com

    SvaraRadera