tisdag 19 april 2011

Dålig början med bra slut.

Här kommer bilder som jag berättade om förut.
Den här kvinnan kom till mig för ca 3 månader sedan med fransra som hon ville ta bort och sätta dit nya då hon sett hur hennes väninnas fransar såg ut som jag hade gjort. Klumpig som jag är tog jag aldrig kort på fransarna från hell. Men det va stora limklumpar som satt fast i huden och som hade ca 2-5 fransar i. Removern som jag använder tog inte bort limmet så det va bara att börja skala bort så försiktigt som möjligt utan att göra yterkigare skada. Detta gick smärt fritt och hon kände en lättnad när alla va borta. Dom hade kliat, stuckit och gjort ont och hon va även svullen längst hela frans raden. Hon fick låte fransarna vila i 1 månad och sen komma tillbaka och visa upp dom fina och fräscha. Nu har hon snygga fransar. Inte många Pensionärer som har sånna wow fransar.

Lägg även märke till ögonbrynen. Hon har inga bryn så hon har tattuerat dom i ca 10 år. Hon skulle fylla i dom och bad om en ljusbrun färg och bara ifyllnad i formen hon hade. Kvinnan nickade och satte igång. När hon va klar hade hon svarta streck med en liten klump längst in. Personen har inte ens följt dom nuvarande brynen så nu har hon en brun svag linje under det svarta strecket.
Allt detta gjorde hon på samma salong som har ett namn och yttre som låter lätte bra och proffsigt men resultaten visar motsatsen.

 Så här såg fransarna ut när vi fick bort fransarna och limmet. Lim sitter fortfarande på huden och här ser ni även dom svarta strecken till ögonbryn.


Så här ser fransarna ut en månad senare och förlängda. Långa separerade och snygga!

1 kommentar:

  1. men guud. stackarn:(
    vad hette den dåöliga salongen?


    jobbar du me fransar?vart?


    http://psychedelique.blogg.se

    SvaraRadera