onsdag 13 april 2011

VARNING!!

Jag blir så trött på dessa oseriösa människor som "lånar" bilder på andras jobb och sen använder och säger att det är dom som har gjort dom. Det är INTE okej. Nu har det inte hänt mig som tur är. Jag tänker inte nämna namn på personer eller salonger men bara en varning om att det finns dom som inte vet vad dom håller på med!

Fransarna ska
  1. Vara separerade (inte sitta ihop)
  2. Sitta en och en (INGA FLARES)
  3. Vara längst hela ögat inte bara längst ut
  4. Se ut som att det vore dina egna, inga solfjädrar. Det ska inte finnas limklumpar eller kanter m.m
Om personen gör ett nyt set på ca 30 min -  1 timme är det något lurt på gång!
Om du råkar ut för en oseriös utövare så ska du genast säga till och kräva pengarna tillbaka.


Självklart tar jag bort fransar som inte är som dom ska och det är GRATIS. Ingen ska behöva gå runt och skämmas för sina fransar.


Så här ska det se ut! Dom här är gjorda av mig och ingen annan. Hon har ingen mascara på bilden!
Imorgon kommer en kvinna till mig som råkade ut för hemska fransar OCH tatuerade ögonbryn. Värsta jag har sett. Mer får ni höra om imorgon och möjligvis bilder.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar